Η αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια επιχείρηση

Η σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις αποκτά όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Με όλο και περισσότερους ανθρώπους να εγγράφονται σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και να τις χρησιμοποιούν τακτικά. Ο κλάδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανθίζει όπως ποτέ άλλοτε. Το κύμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δε φεύγει σύντομα και η επιχείρησή σας θα πρέπει να το εκμεταλλευτεί προκειμένου να επιβιώσει.

Κάθε επιχείρηση σήμερα πρέπει να αξιοποιεί τις καλύτερες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Όχι επειδή είναι “της μόδας” ή επειδή ακούγεται απλό, αλλά επειδή το κοινό-στόχος σας βρίσκεται πίσω από αυτά τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Αλληλεπιδρά με τις αγαπημένες επιχειρήσεις του και ταυτίζεται μαζί τους σε πολλά επίπεδα. Με την παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα συνδέεστε καλύτερα με τους πελάτες σας και τους εξυπηρετείτε σε υψηλότερο βαθμό. Κάνει πραγματικά το ψηφιακό μάρκετινγκ ευκολότερο.

Έχει διαπιστωθεί πως το 71% των καταναλωτών είναι πιθανότερο να προτείνει μια επιχείρηση σε άλλους εάν έχουν θετική εμπειρία με αυτήν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα του 2019, υπάρχουν 3,2 δισεκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο. Αυτό είναι περίπου το 42% του συνολικού πληθυσμού μας. Μια εξίσου ενδιαφέρουσα έρευνα δείχνει ότι ένας χρήστης αφιερώνει κατά μέσο όρο 2 ώρες και 22 λεπτά στο λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων.

Το 73% των επιχειρηματιών που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο συμφωνούν ότι οι προσπάθειές τους στην εφαρμογή μιας social media μάρκετινγκ στρατηγικής ήταν αποτελεσματικές. 2 εκατομμύρια επιχειρήσεις σήμερα χρησιμοποιούν διαφημίσεις στο Facebook για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Καλό είναι να μην απουσιάζει η δικιά σας επιχείρηση. Ας δούμε για ποιους λόγους είναι σημαντικό να βρίσκεστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

η αξία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

1. Αξιοποιεί το διαφημιστικό χώρο

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι κάτι σχετικά καινούργιο, αλλά παίρνει διαρκώς όλο και μεγαλύτερο έδαφος. Πάρτε για παράδειγμα τις διαφημίσεις στο Facebook. Παρόλο που το Facebook παρείχε διαφημιστικό χώρο μόλις το 2005, κατάφερε να φτάσει τα 9,16 δισεκατομμύρια σε έσοδα από διαφημίσεις το πρώτο τρίμηνο του 2017. Αυτό δείχνει ότι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ για να μείνει και μάλιστα για πολύ καιρό. Ας εξετάσουμε τα οφέλη που προσφέρει η ψηφιακή διαφήμιση:

  • Χαμηλό κόστος διαφήμισης. Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, όπως τα έντυπα μέσα, την τηλεοπτική και ραδιοφωνική διαφήμιση, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο αξιόπιστες, αλλά και φθηνότερες. Σας επιτρέπουν να αλληλεπιδράτε δωρεάν με διάφορα κανάλια κοινωνικών μέσων πριν εφαρμόσετε πληρωμένες διαφημίσεις. Επίσης, μπορείτε να ακολουθήσετε το δικό σας ρυθμό.
  • Στοχευμένη προσέγγιση χρηστών. Η παραδοσιακή διαφήμιση δε σας δίνει την πολυτέλεια να προσεγγίσετε το κοινό-στόχος σας, όπως κάνουν οι διαφημίσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στην πρώτη περίπτωση, ενεργείται στα τυφλά. Αντιθέτως, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν στοχευμένα με αποτέλεσμα να αυξάνετε τις μετατροπές σας και, τελικά, να έχετε υψηλότερη απόδοση επένδυσης.
  • Ανάλυση απόδοσης σε πραγματικό χρόνο. Το να γνωρίζετε εάν η διαφήμισή σας λειτουργεί ή όχι είναι αναπόσπαστο κομμάτι για τη βελτίωσή της. Όταν εφαρμόζεται οποιοδήποτε τύπο παραδοσιακής διαφήμισης, δεν μπορείτε να αναλύσετε την απόδοσή της. Πράγμα που παραλύει ολοκληρωτικά τις προσπάθειές σας. Από την άλλη πλευρά, οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε συνεχώς πόσο καλά αποδίδει (ή όχι) η διαφήμισή σας. Έτσι, μπορείτε να την αλλάξετε απευθείας και να δείτε αμέσως τα αποτελέσματα.

Τέλος, είναι σημαντικό για όλες τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εκεί που κατευθύνεται το μέλλον. Είναι το νέο κύμα. Το ερώτημα είναι, είστε μέρος αυτού;

2. Ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδεικνύονται ως ισχυρό εργαλείο για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας. Υπάρχουν επιχειρήσεις που τα απορρίπτουν, αλλά έτσι αφήνουν ανοιχτό έδαφος για τους ανταγωνιστές τους. Δείτε παρακάτω μερικούς τρόπους για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

  • Βρείτε το κοινό-στόχος σας. Προτού εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη κοινωνική πλατφόρμα, μάθετε αν το κοινό-στόχος σας είναι εκεί. Για να το καταλάβετε εντοπίστε σχετικές συνομιλίες όσο αφορά το προϊόν ή τον κλάδο σας. Για παράδειγμα, μια εταιρεία B2B μπορεί να βρει το κοινό της στο LinkedIn, αλλά όχι στο Facebook. Μη μένετε σε υποθέσεις.
  • Χρησιμοποιήστε οπτικά μέσα. Τραβήξτε την προσοχή του κοινού-στόχος σας χρησιμοποιώντας εντυπωσιακά οπτικά. Οι εικόνες και τα βίντεο διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που σας βοηθούν να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας στα κοινωνικά δίκτυα, καθώς αυξάνουν την αφοσίωση των ακολούθων σας.
  • Συμμετέχετε σε συνομιλίες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποσκοπούν κυρίως στις συνομιλίες. Εάν χρησιμοποιείτε αυτές τις πλατφόρμες για μονόδρομη επικοινωνία, η προσοχή που θα τραβήξετε δε θα είναι αμφίδρομη. Αντ ‘αυτού, μιλήστε και ακούστε. Εμπλακείτε. Δείξτε το χαρακτήρα της επιχείρησής σας μέσα από συζητήσεις, ετικέτες και αναφορές.
  • Μετρήστε τις προσπάθειές σας. Μην πηγαίνετε στα τυφλά. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία παρακολούθησης που παρέχονται από τις πλατφόρμες (π.χ. Facebook Page Insights) μαζί με άλλα εξωτερικά εργαλεία, όπως Google Analytics για τη μέτρηση της δραστηριότητάς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που λαμβάνετε για να καταλάβετε τι λειτουργεί. Τότε βελτιστοποιήστε τις προσπάθειές σας και δημιουργήστε μια ισχυρότερη εικόνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημιουργήστε μια εικόνα αυθεντίας. Εάν επιθυμείτε να εξασφαλίσετε υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης μαζί με καλύτερη αναγνωρισιμότητα, τότε εργαστείτε για τη δημιουργία μιας εικόνας αυθεντίας. Μοιραστείτε περιεχόμενο αξίας με το κοινό σας, καθώς αυξάνει την αξιοπιστία σας.

3. Αυξάνει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη δημιουργία στοχευμένης επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, εάν αγνοήσετε τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα περιοριστείτε στον εσωτερικό κύκλο πελατών σας ή στα άτομα που είναι ήδη εξοικειωμένα με την επιχείρησή σας.

Καταβάλλοντας μεγαλύτερη προσπάθεια στην προώθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργείτε ένα εντελώς νέο κανάλι για να προσελκύσετε κίνηση στην ιστοσελίδα σας και να λάβετε περισσότερους συνδέσμους αναφοράς. Για παράδειγμα, το να έχετε ένα ενεργό blog σας διευκολύνει να συνδεθείτε με το κοινό σας. Μάλιστα αν μοιράζονται αυτό το περιεχόμενο στο Twitter ή στο Facebook αυξάνεται η εκτίμηση των απολαβών σας στο δεκαπλάσιο. Απευθύνεστε ξαφνικά σε ένα μεγαλύτερο κοινό που μπορεί να θέλει να μοιράζεται το περιεχόμενό σας, να ακολουθεί την επιχείρησή σας και τελικά να γίνει πελάτης σας. Επίσης, τα άτομα που ήδη αναζητούν ενεργά λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας είναι μικρότερο σε ποσοστό από αυτά που δεν το κάνουν. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς βοηθούν να συνδεθείτε με αυτό το μεγαλύτερο, ανεκμετάλλευτο τμήμα της αγοράς.

Η πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Buffer, λειτουργεί δημιουργώντας και κοινοποιώντας ποιοτικό περιεχόμενο σε μερικά από τα μεγαλύτερα δίκτυα. Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ, ενισχύετε τις προσπάθειές σας με πολλούς τρόπους. Δεν προσεγγίζετε μόνο έναν τύπο κοινού, αλλά συνδέεστε με μια ευέλικτη βάση πελατών. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να αφήσει το στίγμα της η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, επαγγελματίες μπορεί να βρουν τον ιστότοπό σας μέσω του LinkedIn, ενώ το νεότερο κοινό ή οι Millennials μπορεί να σας βρουν στο Instagram. Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημιουργείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια νέα πόρτα για να εισέλθουν νέοι πελάτες. Είναι μια διαφορετική ευκαιρία για να συνδεθείτε μαζί τους.

4. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Κάθε επαγγελματίας στο χώρο του μάρκετινγκ γνωρίζει ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Δείτε πώς η κατανόηση της σημασίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις και η συνεχής βελτίωση τους μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση του SEO σας.

  • Περισσότερες πιθανότητες να σας εντοπίσουν μέσω online αναζήτησης. Σύμφωνα με τον Matt Cutts, τον πρώην επικεφαλή της Google, οι κοινοποιήσεις δεν επηρεάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Όμως, μέσω των ρυθμίσεων που επάγονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιθανότερο να σας εντοπίσουν οι μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει, ότι τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν πράγματι τη δύναμη να καταταχθούν στα κορυφαία 10 αποτελέσματα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας. Λειτουργούν ως πόρτα για την ιστοσελίδα σας, επειδή δείχνουν την ανθρώπινη πλευρά σας. Δεν ενημερώνουν τον επισκέπτη μόνο για την επιχείρησή σας, αλλά τον βοηθάνε να γίνει μέρος των συνομιλιών σας. Βελτιστοποιώντας τα κοινωνικά σας προφίλ, δημιουργείτε μια ισχυρότερη παρουσία στο διαδίκτυο. Εκτίθεστε περισσότερο και διαθέτετε περισσότερα κανάλια προκειμένου να προσελκύσετε άτομα προς την επιχείρησή σας.
  • Προσεγγίζετε περισσότερα άτομα μέσω των social media αναζητήσεων. Στις μέρες μας, οι χρήστες του διαδικτύου δεν περιορίζονται στις μηχανές αναζήτησης, όπως της Google. Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter είναι οι νέες μηχανές αναζήτησης. Υπάρχουν τεράστιες ποσότητες περιεχομένου που δημιουργούνται και κοινοποιούνται καθημερινά στο διαδίκτυο. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί εύκολα να εντοπιστεί από τους χρήστες με την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών, hashtags κ.λπ. Δεν πρόκειται μόνο για το περιεχόμενο αυτό καθαυτό, αλλά και για τον δημιουργό του περιεχομένου, που είστε εσείς. Oι άνθρωποι είναι περίεργοι να μάθουν ποιος κρύβεται πίσω από αυτό. Τότε μπορούν να σας αναζητήσουν στο LinkedIn και να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας.

5. Αυξάνει τα ποσοστά μετατροπής

Η σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας είναι η εντόπιση δυνητικών πελατών. Βεβαίως, η εντόπιση δυνητικών πελατών είναι μόνο ένα μέρος της εξίσωσης. Το άλλο μέρος είναι η μετατροπή αυτών σε πελάτες. Μπορούν τα κοινωνικά μέσα να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής σας; Η απάντηση είναι ένα ηχηρό ναι, αλλά μόνο, αν το κάνετε με τον σωστό τρόπο. Ας εξετάσουμε μερικούς παρακάτω.

  • Χρησιμοποιήστε τα για κοινωνική απόδειξη. Σύμφωνα με τη Wikipedia, “κοινωνική απόδειξη, γνωστή και ως κοινωνική επιρροή, είναι ένα ψυχολογικό φαινόμενο όπου οι άνθρωποι υποθέτουν ότι οι ενέργειες των άλλων αντικατοπτρίζουν τη σωστή συμπεριφορά για μια δεδομένη κατάσταση”. Με απλά λόγια, οι άνθρωποι κάνουν αυτό που κάνουν οι υπόλοιποι. Η κοινωνική επιρροή λειτουργεί επειδή δημιουργεί μια αίσθηση βεβαιότητας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεχειλίζουν από υλικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κοινωνική απόδειξη. Εάν κάποιος σχολίασε σε μια ανάρτησή σας στο Facebook όπου επαινεί την εταιρεία σας ή που απολαμβάνει τις υπηρεσίες σας, αξιοποιήστε την.
  • Χρησιμοποιήστε τα για δημιουργία περιεχομένου που σας παρείχαν οι ακόλουθοί σας. Όπως ήδη αναφέραμε, η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ σημαντική. Και ποιος καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε αυτό το περιεχόμενο από το να το κάνουν οι πιστοί θαυμαστές για εσάς. Οι ακόλουθοί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας εξυμνούν. Αξιοποιήστε αυτά τα σχόλια για το δικό σας προφίλ. Αυτή η τεχνική ενεργεί σαν κοινωνική απόδειξη που σας βοηθά έμμεσα να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών. Επίσης, δε χρειάζεται να περιμένετε για να συμβεί τυχαία. Μπορείτε να ζητήσετε από τους ακολούθους σας να μοιραστούν συγκεκριμένο περιεχόμενο για να έχουν την ευκαιρία να εμφανιστούν σε ένα ευρύ κοινό. Οι περισσότεροι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ενθουσιασμένοι που έχουν μια τέτοια ευκαιρία. Γίνετε δημιουργικοί στον τρόπο προσέγγισής τους και ρωτήστε τους.

6. Αφήνει τους πελάτες σας ικανοποιημένους

Η απώλεια ενός πελάτη είναι δύσκολη και η απόκτηση ενός νέου είναι ακόμα δυσκολότερη. Όμως, η διατήρηση ενός υπάρχοντος πελάτη είναι 10 φορές πιο εύκολη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ικανοποίηση των πελατών σας πρέπει να είναι η προτεραιότητά σας. Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, έχετε την ευκαιρία να παρακολουθείτε τι θέλουν, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και πώς μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε. Για να μείνουν οι πελάτες σας πραγματικά ικανοποιημένοι και να κάνετε τη ζωή τους ευκολότερη, πρέπει να τους προσφέρετε πιο εξατομικευμένη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς βοηθούν να επιτύχετε ακριβώς αυτό.

Στην εποχή μας, οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ πιο προσιτά και φιλικά. Αντιθέτως, ένα τηλεφωνικό κέντρο, ίσως δυσκολεύεται να επιλύσει το πρόβλημά τους. Με λίγα λόγια, οι καταναλωτές επιθυμούν ανώτατη εξυπηρέτηση χωρίς καμία ταλαιπωρία. Συγκεκριμένα, η αύξηση των ικανοποιημένων πελατών μέσω των social media περιλαμβάνει:

  • Παρακολούθηση συνομιλιών για να δείτε αν οι πελάτες σας μιλούν για την επιχείρησή σας και αν ναι, για ποιο θέμα, προϊόν ή υπηρεσία.
  • Επιστολή μηνυμάτων, δημοσίευση ανακοινώσεων και προσφορών στους πελάτες σας.
  • Προσφορά άμεσης εξυπηρέτησης πελατών σε όσους αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα ή χρειάζονται κάποια βοήθεια με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  • Διοργάνωση Q&A (Question-Answer) για να κατανοήσετε τις ανησυχίες των πελατών σας, να λάβετε πραγματικά σχόλια και να δείτε πώς μπορείτε να βελτιωθείτε.
  • Δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους ενεργούς ακολούθους σας και τους υποστηρικτές σας, ώστε να βοηθήσουν οι ίδιοι στην εξυπηρέτηση άλλων πελατών.

Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε για να βοηθήσετε τους πελάτες σας είναι σημαντικό να μιλάτε τη γλώσσα τους, να τους παρέχετε εξατομικευμένες υπηρεσίες και να τους απαντάτε χωρίς καθυστέρηση.

7. Βελτιώνει την αφοσίωση στην επιχείρηση

Πολλές επιχειρήσεις έχουν κολλήσει σε έναν συγκεκριμένο αριθμό ακολούθων. Ο αριθμός αυτός δεν εξυπηρετεί κάποιο πραγματικό σκοπό. Η διαφορά μεταξύ ενός τυχαίου ακολούθου και ενός πιστού είναι πως ο τελευταίος προσθέτει πραγματική αξία στην επιχείρησή σας. Βελτιώστε την αφοσίωση των ακολούθων σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

  • Έχοντας μια στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται και η καθεμία έχει τη δική του προσωπικότητα. Το Facebook δεν είναι Twitter και το Twitter δεν είναι LinkedIn. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιείτε τις ίδιες μεθόδους μάρκετινγκ και να τις εφαρμόσετε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Δημιουργώντας περιεχόμενο με γνώμονα την παροχή αξίας. Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο οι ακόλουθοί σας είναι πιστοί σε εσάς. Αναζητούν αξία, την οποία θα πρέπει να παρέχετε ανά πάσα στιγμή. Όσο πιο χρήσιμο και σχετικό είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε, τόσο το καλύτερο. Σχεδιάστε τι είδους περιεχόμενο θέλετε να μοιράζεστε. Δείτε τι ξεχωρίζει το περιεχόμενό σας από άλλα.
  • Όντας συνεπής. Η επιχείρησή σας έχει προσωπικότητα και ορισμένα μοναδικά στοιχεία. Όσο τα προσδιορίζετε τόσο συνδέεστε με το κοινό-στόχος σας. Προσπαθήστε να είστε συνεπής στον τρόπο προσέγγισής σας. Το περιεχόμενο που δημιουργείτε και κοινοποιείτε πρέπει να αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της επιχείρησής σας.
  • Απαντώντας σε ερωτήματα. Όταν σας προσεγγίσουν με ένα ερώτημα, πρέπει να ανταποκρίνεστε με τις σωστές απαντήσεις. Έτσι, ξέρουν ότι η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτούς. Επίσης, μη διστάσετε να αναζητήσετε ερωτήσεις που ενδεχομένως να μην έχουν απαντηθεί κάπου αλλού προκειμένου να θεωρηθείτε ειδικός στο αντικείμενο απασχόλησής σας.
  • Φανερώνοντας την ανθρώπινη πλευρά σας. Ενώ είναι λογικό να αυτοματοποιείτε τις αναρτήσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ένα εργαλείο όπως το Buffer, δεν είναι η καλύτερη επιλογή μακροπρόθεσμα. Οι άνθρωποι χρειάζονται άτομα, όχι αυτόματα bots. Η προσωπική αλληλεπίδραση θα τους κάνει να επιστρέφουν συνεχώς στα προφίλ σας για περισσότερες πληροφορίες.

Συμπεράσματα

Η σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μια επιχείρηση μπορεί να γίνει κατανοητή μόνο όταν αρχίσετε να εφαρμόζετε τα παραπάνω. Εάν γίνει σωστά, το μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποδειχθεί αρκετά οικονομικό μακροπρόθεσμα. Διότι, ακόμη και οι διαφημίσεις, όπως τα Facebook Ads, είναι φθηνότερες από άλλες μορφές διαφήμισης, όπως τα Google Ads. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει υψηλότερη απόδοση επένδυσης. Η παρουσία μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον θέμα επιλογής εφόσον θέλετε να πετύχετε. Η επιχείρησή σας τη χρειάζεται. Κάθε επιχείρηση τη χρειάζεται. Η σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις επιχειρήσεις είναι πλέον εμφανέστερη από ποτέ άλλοτε.

Εάν επιθυμείτε τα καλύτερα αποτελέσματα μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς ταλαιπωρία, ενημερωθείτε από τις υπηρεσίες στην ιστοσελίδα μας. Ακόμη κι αν γνωρίζετε ότι είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ή απλά θέλετε να μιλήσετε με κάποιον και να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πηγή: lyfemarketing