Marketing

Marketing

SOCIAL MEDIA MARKETING

Social Media Marketing

Τα Social Media σήμερα αποτελούν το μέσο που σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι μελλοντικοί σας πελάτες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία σας και να αλληλεπιδράσουν μαζί της. Αυτό απαιτεί από την επιχείρησή σας να έχει παρουσία σε όλα τα social media στα οποία δραστηριοποιείται το κοινό της. Το Social Media Marketing είναι η στρατηγική η οποία ερευνά, σχεδιάζει και υλοποιεί την βέλτιστη διάδραση ενός brand με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες του στα διάφορα social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok, Pinterest, κλπ), έχοντας ως στόχο να προβάλει τις υπηρεσίες του, τα προϊόντα του αλλά και την φιλοσοφία του, τους στόχους του και πολλά ακόμα.

Γιατί πρέπει κάθε επιχείρηση να έχει μία στρατηγική Social Media Marketing;

Τα social media εκτός από μέσο διασκέδασης έχουν μετατραπεί και σε μέσο ενημέρωσης, πληροφόρησης και αγορών! Οι χρήστες ακολουθούν brands γιατί τους εμπνέουν, γιατί τους ενημερώνουν ή τους προσφέρουν χρήσιμο περιεχόμενο.

Για αυτούς ακριβώς τους λόγους, κάθε επιχείρηση, είτε είναι φυσικό κατάστημα, είτε eshop, είτε ένα μεγάλο και γνωστό brand, πρέπει να εφαρμόζει μία στρατηγική social media marketing για να προβάλλει όλα αυτά που την πρεσβεύουν και για τα οποία ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Είναι ο τρόπος για να κερδίσει νέους πελάτες αλλά και να κρατήσει τους υπάρχοντες. Είναι ο τρόπος να φέρει νέα έσοδα και να αναπτυχθεί.

SEO

Το Search Engine Optimization (Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης) αποτελεί για τους περισσότερους ειδικούς του τομέα το βασικό digital marketing εργαλείο για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται online.

Google Ads

Η Google παρέχει εδώ και αρκετά χρόνια την δυνατότητα διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης της για λέξεις και φράσεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες.

E-mail Marketing

Πώς μπορείτε να κρατήσετε το brand και την επιχείρηση σας κοντά στους πελάτες σας όταν δραστηριοποιείστε online;

Social Media Advertising

Τα Social Media σήμερα αποτελούν το μέσο που σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι μελλοντικοί σας πελάτες χρησιμοποιούν όταν θέλουν να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία σας και να αλληλεπιδράσουν μαζί της.