Oro Vildiridis

case study

Λίγα Λόγια για το Έργο

Το γνωστό brand κοσμημάτων OroVildiridis, με ιστορία στο χώρο από το 1898, ήρθε στην ομάδα μας για να ανανεώσει τη ψηφιακή του προβολή και να αυξήσει τις πωλήσεις του eshop του. Μέσα από μία συνολική στρατηγική και στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες σε Social Media και Google Ads, γρήγορα πετύχαμε το σκοπό μας. Σύντομα, ήρθε η απόφαση και για τη δημιουργία ενός νέου eshop, με ανανεωμένη εικόνα και οπτική, που να αναδεικνύει επάξια το premium στοιχείο του brand. Λιτές γραμμές, λευκός καμβάς και ταιριαστές γραμματοσειρές συνέθεσαν ένα άρτιο αποτέλεσμα!

Υπηρεσίες που εκτελέστηκαν

Κλάδος

Ιστοσελίδα

info@atwa.gr